"JavaScriptSDK"

czwartek, 25 lutego 2016

Domowa przestrzeń do pracy.


Czy zastanawiacie się czasami, gdzie te wszystkie posty są tworzone, jak wygląda przestrzeń do pracy osoby, której posty lubicie czytać. Czy ma biurko, czy pisze oparta o kanapę siedząc po turecku. A może w łóżku. A gdzie stoi kubek z kawą. Wiele pytań .... wiele  przemyśleń.

 
Z zapałem przeglądam strony internetowe poświęcone tworzeniu przestrzeni do pracy. Fascynuje mnie to, tym bardziej, że ostatnio dostałam taką przestrzeń do stworzenia. Taki mój kawałek podłogi. Lubię kolory jasne, stonowane. Biel i szarość. Z nutka pieprzu. Czasem jest to zabawny plakat wiszący na ścianie, poduszka o zaskakującym kolorze rzucona niedbale kanapę.

pobrane z Pinterest

pobrane z Pinterest

 
Teraz mając ten swój kawałek podłogi wertuję internet w poszukiwaniu inspiracji. Pinterest to jest to, aż czasami dostaję oczopląsu od tych biurek, krzeseł, dodatków. Widzę oczami wyobraźni tą moją prywatną przestrzeń. Duże białe błyszczące biurku, mały regał pod ścianą. Kanapa do relaksu i spokojnej popołudniowej kawy oraz niewielki stół, przy którym mogę podyskutować z moimi gośćmi.


Trochę już mam tą przestrzeń udomowioną – mam biurko, krzesło, regał, zamówioną kanapę i lampy, do których zapałałam miłością od pierwszego wejrzenia. Szukam jeszcze dodatków. Bo przestrzeń ta ma być przyjemna, miła, fukcjonalna.



             Na razie są to mebel poustawiane w pomieszczeniu. Nie mają jeszcze duszy i serca. Bo wciąż nie są jedną spójną całością. Ale już niedługo. :)
 








 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz