"JavaScriptSDK"

poniedziałek, 8 czerwca 2015

W domowym spa ....

Brak czasu dla siebie skłonił mnie do skorzystania z oferty mobilnego studia kosmetycznego. Wymagań nie miałam za dużych .... jakiś peeling, maseczka i henna na brwi. Poszukiwania rozpoczęłam i zakończyłam na facebook-u :) Ważne dla mnie było to, aby osoba która do mnie przyjedzie miała pojęcie o tym co robi, miała sprzęt i wiedziała czym są zasady higieny. Bałam się tej wizyty .... Ale już po mogę powiedzieć, że warto było. Buzia bez zbędnych zaskórników, wygładzona i odżywiona, no i brwi .... mam, znów je mam :) Czy było warto, uważam że tak. Ale są sprawy, na które warto zwrócić uwagę, aby taka wizyta nie zakończyła się spotkanie z dermatologiem... higiena i jeszcze raz higiena. Jeśli osoba, która ma dotknąć waszej twarzy, dłoni, stóp, nie zdezynfekuje sprzętu, rąk od razu powiedzcie nie i uciekajcie gdzie pieprz rośnie. Zdrowie najważniejsze - a o wasz piękny wygląd może zawsze zadbać ktoś inny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz